تاریخچه شرکت فرساد

شرکت پیشگامان صفر و یک فرساد باهدف توسعه سامانه‌های هوشمند و تشکيل يک خانواده بزرگ نرم‌افزاری در حوزه وب، فعالیت‌های خود را در سال 1390 آغاز نموده است.

 

حوزه‌های فعالیت این شرکت به‌طورکلی در زمینه‌های تولید سامانه‌ها، طراحی و پیاده‌سازی پورتال و ابزارهای مورداستفاده در پورتال‌ها، پشتیبانی و توسعه پورتال، مباحث شبکه و امنیت و مباحث آموزشی در حوزه وب می‌باشد.

 

لازم به ذکر است گواهی شورای عالی انفورماتیک شرکت پیشگامان صفر و یک فرساد در پیوست شماره 1 قابل‌مشاهده می‌باشد.

 

این شرکت پس از تأسیس در سال 1390 طي مدت چند سال موفق گردید سامانه‌ها و پورتال‌های مختلفي را پیاده‌سازی نموده و اعتماد مشتريان بزرگي همچون شهرداري تهران، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کل کشور، شرکت نفت، آتش‌نشانی تهران بزرگ، شهرداری‌های اصفهان، مشهد، کرج، قزوین و ... و همچنین بخش‌های خصوصی همچون برخی مدارس بزرگ تهران، مؤسسات فرهنگی مانند تبیان، مؤسسات مالی و اعتباری و ... را به خود جلب نماید.

 

این شرکت همچنین موفق به کسب یکی از برترین نشان‌های شرکت‌های ایران به لحاظ مشتری مداری در پنجمین اجلاس جهانی نشان منتخب در حوزه‌ی مشتری مداری گردید.

 

در حال حاضر شرکت پیشگامان صفر و یک فرساد یکی از چهار شرکت مورد اعتماد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران می‌باشد. شایان‌ذکر است تمامی فعالیت‌های پشتیبانی پورتال‌های شهرداری تهران (بالغ‌بر 600 پورتال) بر عهده‌ی این شرکت می‌باشد.

 

به سبب پویایی موجود در حوزه وب، گروه نرم‌افزاری فرساد در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خود همواره تلاش نموده است مطابق با دانش و فنّاوری روز حرکت نموده و تمامي اعضاي خود را در اين راستا ارتقاء دهد. افراد خانواده فرساد علاوه بر پیاده‌سازی سامانه‌های بزرگ و پيچيده همواره در حال رشد و ترقي می‌باشند به‌گونه‌ای که اين گروه نرم‌افزاری همانند يک دانشگاه علمي کاربردي به معناي واقعي تبدیل‌شده است.

Text/HTML

..
'