طراحی وب سایت

Text/HTML

..

دامین:

جستجوی دامنه آزاد و ثبت دامنه اولین گام جهت حضور در عرصه وب است. چک کردن دامنه آزاد و ثبت و خرید دامین مناسب میتواند کاری دشوار باشد چرا که بطور معمول نام های دامین خوب و مناسب قبلا به ثبت رسیده و پیدا کردن نام دامنه آزاد مشابه نیز زمانبر یا غیر ممکن است. شرکت فرساد در این خصوص خدمات لازم را به شما ارائه خواهد داد.

هاست:

هاست به فضایی در اینترنت می گویند که برای میزبانی وب سایت شما استفاده می شود و با نام های میزبانی وب ، وب هاست ، host و webhost نیز شناخته شده است. شما برای راه اندازی وب سایت ابتدا باید یک دامنه ثبت کرده و پس از ثبت دامین خود به خرید سرویس هاست مورد نظر جهت بارگذاری اطلاعات وب سایت خود بر روی آن اقدام نمایید. شرکت پیشگامان صفر و یک فرساد با توجه به نوع نیاز شما خدمات موردنیاز درخصوص ثبت دامنه و همچنین ارائه هاست جهت بارگذاری اطلاعات وب سایت شما را ارائه خواهد داد.

طراحی سایت:

در این مرحله پس از برگزاری جلسات با شما، تحلیل نیازها و درخواست ها، بررسی و مشخص کردن مخاطبین پرتال و همچنین درنظر گرفتن استانداردهای جهانی وب و همچنین اصول تجربه کاربری (User Experience)، معماری اطلاعات و طراحی سایت انجام میگیرد. در این مرحله علاوه بر طراحی اسکین سایت، مواردی از قبیل طراحی قالب های نمایشی ماژول ها، المان های گرافیکی صفحات، انتخاب فونت مناسب و رنگ بندی بر اساس اصول روانشناسی رنگ ها و ... انجام میگیرد.

اجرای سایت:

پس از گذراندن مراحل طراحی و تائید طرح نهایی سایت از جانب شما، فرایند پیاده‌سازی توسط تیم متخصص فنی فرساد که شامل تخصص‌های برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی پورتال، جیکوئری و UI می‌باشد، آغاز می‌گردد. در این مرحله تمای استانداردهای لازم در این بخش و همچنین استفاده از فریم ورک هایی نظیر bootstrap و ... در نظر گرفته میشود.

<html>

راه اندازی و بهینه سازی:

پس از اجرای سایت به همراه جرئیات شامل صفحات داخلی و سایر امکانات موردنیاز (درصورت توافق درخصوص انجام این موارد) دموی سایت نهایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پس از بررسی تمامی بخش ها و کار با این موارد تغییرات و اصلاحیات موردنیاز بر روی سایت انجام گردد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها پس از طراحی و پیاده‌سازی سایت، جهت ادامه روند کنترل کیفیت و همچنین توسعه و بهبود عملکرد آن درجهت نیل به اهداف از پیش تعیین‌شده، بهینه سازی می‌باشد که در این بخش تمامی فعالیت های موردنیاز از جانب تیم فرساد انجام خواهد شد.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به بازاریابی محصولات و خدمات در بستر اینترنت، اپلیکیشن موبایل و دیگر رسانه‌¬های دیجیتالی مانند تلگرام اتلاق می‌شود. به زبان ساده سایت، اپلیکیشن موبایل, صفحه تلگرام و یا صفحه اینستاگرام شما همان مغازه شما در بازار و یا دفتر کار شما است و دیجیتال مارکتینگ جایگاه شما را در این بازار مشخص می¬‌کند. هرچه به این ابزار مسلط¬تر باشید معادل این است که جایگاه بهتری در بازار و به تبع آن در ذهن مشتریان خود خواهید داشت که منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

توسعه

پس از راه اندازی سایت اولیه جهت حفظ پویایی، افزایش روزافزون تعداد کاربران، کسب درآمد بیشتر و حضور پرقدرت تر در حوزه وب و دنیای مجازی، میتوان کارهای بسیاری از جمله، تولید محتوای تخصصی و با کیفیت، بهینه سازی دوره ای سایت، چند زبانه کردن سایت با توجه به قشر مخاطبین، راه اندازی اپلیکیشن و ارائه خدمات به شیوه های دیگر نیز انجام داد. تیم فرساد در خصوص انجام تمامی این موارد در کنار شما خواهد بود.

'